pátek 1. ledna 2010

The Godfather of Poker

Aggressive Players

Někdy si mysli, co se zpomaluje, a vidíte, události hrát ven jako film na velké obrazovce. 1976 World Series of Poker je jedna z těch časů. Už jsem sledoval, jak můj hrát poker-Přátelé - Johnny [Moss], [Amarillo] Slim, Sailor [Roberts], a Puggy [Pearson] - sundat šampionát a já jsem opravdu chtěl vyhrát tuto věc. Byla jsem si jistá jsem byl nejlepší hráč v té době, ale potřeboval jsem, že titul pro ověření, a to nejen pro sebe, ale mezi svými vrstevníky. Také jsem chtěl ukázat své schopnosti Louise. Ačkoli ona ani jednou vyjádřil přání podívat, jak hrát, a ve skutečnosti, ani jednou mě viděl hrát rukou - Louise neměla žádnou představu o hazardní hry a poker-věděla jsem, že byl hrdý na své úspěchy u stolu.

Být mistrem světa by mohla dosáhnout.

Main Event, nejprestižnější událost roku v pokeru, bylo setkání největší no-limit hold'em hráče na světě. Pole tvoří dvaadvacet hráčů, v čele s bývalým šampionů Puggy, Slim, a Sailor, spolu s tří-vítěz Johnny Moss. Pouze jeden z těch šampionátů šel non-Texan, Puggy, ale ten hrál s námi hodně. Poprvé jsem se nebál publicitu, která by vytvářela vítězství - ne že bych chtěl mediální slávu, protože jsem neměl - ale WSOP dostala tolik tisku v předchozích letech, že stigma profesionální hráč se zmenšil. A teď, můj soutěžní instinkty přehlušila všechno.

Po šesti vystoupeních ani mistrovství světa, byl jsem nervózní za 1976 Hlavní události začít. Měl jsem dobrý start do série, vyhrál čert-k-sedm vypracování předběžných událost, ale 10.000 dolarů buy-in do hlavního turnaje byl jeden jsem chtěl vyhrát. Mě a všechny ostatní hráče pokeru.

Zatímco tam bylo dobré peníze, můžete vyhrát v turnajích, že to není jen hlavní události, která byla atrakce - to byla velká boční hry, kde amatéři i profesionálové rodného mix by to s námi, snažil se o nejlepší hráče na světě. Ti, dobrodružný hráči nebyli zvyklí na naši úroveň soutěže a udělal velkou chybu, často uvidíte na pokerových stolů: oni přecenil své schopnosti. , Který byl zcela v pořádku se mnou. Mezi turnajích a cash games, bylo málo času na spánek. Bylo-peníze, že to pro nás všechny jednoduché akce ve městě. To nebylo na ročním období, aby svoji dovolenou. Hlavní události započalo s hodně vzrušení ve vzduchu a mnoho žebrování tam a zpět u stolů. Tenký a Sailor byly v plné formě, hraje v davu a rostoucí mediální šílenství, které nyní spolu World Series.

"Hele, co hledáte nahoru," oznámil Sailor. "Včera večer, Slim a já jsme byli sázet na to, co době šest hodin přišli na film. Líbila se mu šest až třicet. Vyhrál jsem, že jedna. "

Slim, se vrátí s jedním z jeho oblíbených: "Mám sto chutí skluzu chřestýš v kapse a požádat ho o zápas."

Pod popíchnutí, byli jsme dost soustředěný, a to netrvalo dlouho a všichni dostali dost vážně. Ztratili jsme dva velcí hráči přímo z brány. Johnny Moss byla odstraněna v prvních dvou hodin, následuje v rychlém pořadí Jack Straus. Chtěl bych říci, že tato oblast je to snadnější, ale to bylo all-star lineup největší no-limit hráčů soutěží. Ale aspoň jsem byl dva těžké hráče blíž. Hrál jsem velmi poker. Cítil jsem, že skutečnou příležitost vyhrát, kdybych zachována moje soustředění a zůstal na mé hře, což znamenalo, že agresivní, agresivní, a agresivnější. Na konci prvního dne jsem byl v dobré formě a čipu pole se zúžily. Byli jsme se stanoví pro osm hráčů, kdy dostali eliminován Bobby Baldwin. Byl to skvělý mladý hráč, který by pokračoval vyhrát šampionát o dva roky později - ale to nebylo jeho rok. Puggy šla vedle, spolu s Bert Rice, texaské. Crandell [Addington] vzal ven jak Puggy a Bert na jedné straně se výlet do pěti let a pokračoval do přestávky Sailor příští tři královny. Dostali nás, že čtyři-podal: Crandell, Jesse Alto, [Tommy] Hufnagel, a já.

Crandell vzal pýchu v tom, jak se prezentoval-on byl vždycky flashiest prádelníku ve hře a pro-turnaj, favorizoval tři-oblek kusu s odpovídající bezchybné Stetson, lesklé hedvábné kravaty a top-of-the-line kovboj boty. Crandell nárok na slávu bylo, že nikdy povolil si kravatu u pokerového stolu. Musel jsem běžet proti němu mnohokrát kolem Texas okruhu a cítil, že by mi většinu problémů v turnaji. Věděl, jak hrát, a stejně jako já, byl agresivní, házení hodně sázek v banku. Měl blufovat z ničeho a stejně tak pasti soupeře s monstrem.

Crandell sebevědomě vydechl modré prstence kouře, nad tabulkou, ale jeho důvěra nebyla docela dost, aby ho celou cestu. Holding pár kluků, on si myslel, že mě chytil blafování. Nebyl jsem. Poslal jsem mu a jeho doutník na železniční tři devítky. S Crandell pryč, jsem měl jeden méně minu vyhnout. Hra tří-rukou s mým nejtěžším soupeře z cesty, líbí se mi moje šance. Myslel jsem, že bych mohl přechytračit a outthink těchto dvou, kteří přišli do hry. S jeho mládí, talentu a okázalý styl, Hufnagel získalo svou přezdívku "Fast Eddie" z filmu Hustler hlavní roli Paul Newman a už dal v působivé představení. Byl bych rád, jeho šance když jsem nebyl u stolu. Ale byl jsem -, že mistrovský titul, bude muset projít mě. Nakonec jsem ho zlomil, když šel all-in s párem osmiček proti mé dva kluky.

Mistrovství přišli ke mně a Jesse Alto. Jesse, který běžel největší pokeru v Houstonu, byl dobrý hráč s velkým záznam - nakonec po šesti hlavním turnaji konečné tabulky - ale neměl jsem zkušenosti v té době. Byl jsem nástupu jsem možnost nosit ho a našel dobrý, když jsem ho porazil ve velkém hrnci. Měl jsem hrál s ním dost a věděl, že je notoricky známý "parník", což znamená, že měl tendenci hrát z nedbalosti, když prohrála velký bank. A já jsem ho ve vodě docela dobře.

Byl jsem v pevném čipu pozici drží dvakrát tolik třísek jako Jesse. "Když se mi podaří vyhrát příští straně, mohl bych ho zlomit," řekl jsem si.

Měli jsme hráli celou noc, a nebylo by mnohem více času před svítáním. Myslel jsem, že porazit ho z žetonů před dlouho. Na další řešení, jsem kreslil 10-2, ne karty kvalitní kapesní a ruku bych normálně hrát, ale jak jsem hrál na můj tušení. Jesse byl ve small blind a váhavě zvedl banku. Volala jsem ho, protože jsem měl tolik žetonů, a že postavení na něj. Flop přišlo AJ-10, což mi pár desítek. Jesse sázka a já jsem mu volala. I když můj zadek pár desítek s bezcennou kicker nebyl silný, jsem nedal na Jesse hodně ruky jeden.

Čert padl na přelomu, takže mi dvě dvojice. Jesse byl první a vedl do hrnce s malou sázku. Myslel jsem, že nejlepší ruku a přesunul se k němu. Vzal tvrdý pohled na mě, snaží odhadnout, kde jsem byl na. Stále jsme měli jinou kartu přichází, a to by stálo Jesse zbytek své žetony vidět, že kartu. Pokud jsem vyhrál, bylo by po všem. Jestliže jsem přišel, on by vyhrát velký hrnec a hned zpátky ve hře. Viděl jsem, že Jesse byl trpí následky našeho maratonu zasedání. Byli jsme jít na něj třicet dvě hodiny přímé, něco, co jsem udělal, nesčetněkrát v mé kariéře, ale nikdy předtím se tak prestiži na trati. Jesse v očích měl tmavé stíny pod nimi, a oni byli s kapucí s únavou. Byl pití kávy zůstat ostražitý, a hlavu drooped trochu tak, že on pozoroval mne z nižšího úhlu, opřel bradu stále více na ruku. Strniště na jeho vous byl celý den posledních pět hodin stín, a vypadal jako člověk, který potřeboval nějaké vážné spát. Nechci si představit, podíval jsem se mnohem lépe, rozhodně ne se všemi cigaretový kouř dělat oči kalný. Nic z toho však narušovaly z mé koncentrace nebo Jesse, ani jeden z nás šel ruku šampionátu druhé jen proto, že málo spánku.

Jesse nebylo záměrné tak dlouho, jak jsem očekával, než zavolal můj all-in bet. Neposkytují, že dobré znamení. Všechny čipy Jesse vklouzl přímo do banku. Myslel jsem, že moje dvě dvojice bylo dobré a on ji potřebovat štěstí řeky kartu vyhrát bank. Ale mýlil jsem se o tom, kdo ji potřebují. "Co máš?" Zeptal jsem se.

Mé srdce, když se potopila Jesse ukázal AJ. Hrací karty byly AJ-10-2, což Jesse esa a konektory - lepší než moje desítky a dvojky. Byl zakazující oblíbené vyhrát bank. Samozřejmě, že jsem nevěděl, že dokud jsme všichni čipy ve střední a obrátil se nad našimi kartami. Protože byl ve vodě, jen jsem věděl, že bude hrát tuto hru bez ohledu na to, co měl, a to bylo prostě smůlu, že se pro mě stalo se probudit s kvalitou rukou. Mnohokrát jsem žádal ho, aniž by pár, jen s ace-high, a to bylo dobré. Více než jakýkoli jiný hráč, když dušená Jesse Alto, prostě zastřelil své peníze pryč. To je hlavní důvod, proč jsem hrál, že 10.2. Ale tentokrát mu sebral velkou ruku.

"Máš mě porazit," řekl jsem obrátil přes mé 10-2. Ale věděl jsem, když jsem ztratil bank, byl bych ještě o jednom-třetina čipů a mohl snadno vrátit. Bylo by zde spousta hry odešel, a já jsem byl přesvědčen, bych si mohl vzít zpátky do vedení. Také, tam byl ještě jednu kartu hrát, říční, a já jsem měl čtyři "out", karty, které by mi ruku vítěze. Pokud je některý ze zbývajících dvou desítek nebo dvojky mám řešit, já bych udělat plný dům a mít výherní kombinaci. Byl jsem 11-1 outsiderem získat jeden z těchto limitů, ale i když tato karta didn't help me, byl jsem ještě v této hře. Když se lidé berou rychlý pohled na hold'em straně se zdá, že hra občas padá štěstí na jednu kartu, a oni odepsat, jaká je. Ale není poker hraje v jedné ruce, je to dlouhá řada rukou a pokud si učinit správná rozhodnutí, budou čipy přijít k vám. Mnoho odchyt a vytváření her dochází tak před stěžejní ruku přijde. Nejlepší hráči hrají jejich oponenty, nikoli jejich karty. To je to, co je dělí od pouhé dobré hráče, kteří ne zcela pochopili, že pojem.

Napětí v místnosti byl těžký, jak všichni čekali, poslední kartu. Jak railbirds naklonil se přes stůl, prodejce zaváhal jen nepatrně, čeká na go-před kývnutí od Jacka před jednání. Já bych nikdy nezažil takový významný okamžik pokerového stolu. Jestliže jsem dostal tu kartu, bylo by po všem. Cítil jsem, hmotnost všech těchto hodinách hraní jako dealer vytáhl kartu z horní paluby a obrátil ho. Wow! Byla to skutečně deset diamantů? Hluk stoupající z diváků zaseknutý kolem stolu a televizní kamery nepopiratelně to potvrdil. Já bych se plný dům, desítky přes dvojky porazil Jesse dvě dvojice. Byl jsem nový mistr světa of Poker!

Vstal jsem ze svého sedadla s úsměvem, který musí být větší, než můj klobouk Stetson. Každý křičel blahopřání, skákat nahoru a dolů a tleskat rukama a záda navzájem '. Jejich nadšení bylo nakažlivé, nakonec rozprostřenými na mě: jsem čekal na tuto chvíli dlouho.

V některých ohledech to vítězství bylo největší vzrušení z mé pokerové kariéře, ale jiným způsobem, byl temperovaných moje nadšení. Bylo to, jako kdyby vyhrál šampionát byl můj díky. V roce 1972, v pořádku, jsem nevyhrál, já ho dal Slim. V roce 1973, Puggy vyhrál úplně. Pak v roce 1974, to bylo Moss opět následovala Sailor v roce 1975. Ale teď to byl můj čas. Cítil jsem se jako bych měl vyhrát, takže jsem se nijak zvlášť překvapen. Nebylo to tolik peněz, thatreally mě napadlo, velká hromada ve stoh 100 dolarů směnek, že Jack Binion tlačil ke mně. Měl jsem sebral 220.000 dolarů za vítězství, které bylo hodně peněz v té době a většinu nikdy nevyhrál v turnaji, ale v šampionátu znamená víc než peníze. Je ověřena moje postavení mezi velké no-limit hráčů, které jsem pravidelně soutěžil v hotovosti proti hrách.

Měl jsem hrál world-class poker vyhrát zápas a cítil, že v hloubi duše, že titul patří v mých rukou. To bylo také potěšitelné, že Slim, Sailor, a já jsem dokončil šampionát trojúhelník z našeho partnerství dnů.

Když se to poslední karta mě korunovaný šampion, jsem se cítil, jako bych právě vylezl Mount Rushmore. Byl jsem psychicky i fyzicky vyčerpaná. Byl jsem rád, že to skončilo. Pravda byla jsem se chtěl dostat do jedné z bočních her, které byly vždy velmi dobrým během hlavního turnaje. Po dobu jednoho roku v minimální bych držet korunu jako mistr světa v pokeru. Jako hráč pokeru, nejde o tu lepší pocit na světě.

Get Paid To Learn From Gus Hunsen